Buscar
  • De festa en festa

Sandra Ordiñaga i Aitana González triades Falleres Majors de FJFS per a l’exercici 2019-2020


Sandra i Aitana Falleres Majors de Sagunt 2020

Sandra Ordiñaga i Montalt i Aitana González  i Ruiz van ser les triades dissabte passat, 29 de juny, com a noves Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt per a l’exercici 2019-2020. Sandra i Aitana van compartir aquesta jornada amb 4 candidates més: en la categoria adulta, Teresa Aparicio i Matallín, de Luis Cendoya, Claudia Ramón i Ferrandis, de la Falla La Palmera i Elena Martín i Sánchez, de la Falla El Romano; i en categoria infantil, Paula Acosta i González de Plaça Ibèrica. 

Aitana

Aitana té 10 anys i pertany a la falla Eduardo Merello, on va ser Fallera Major Infantil aquest passat exercici.

Sandra té 31 anys, és subgobernanta en un hotel de València i pertany a la comissió de la falla Mare Nostrum, on va ser Fallera Major l’any 2017.


Com és habitual el Teatre del Col-legi de Begoña va estar abarrotat per a acollir l’acte de presentació de les candidates davant els jurats i el públic en general que va voler acostar-se a conéixer de primera mà a les candidates a ostentar el màxim càrrec faller a la comarca. 


El jurat de la Fallera Major Infantil, va estar format per Mª Asunción Moll i Castelló, Regidora de l’Ajuntament de Sagunt; José Constancio i Cayuela, de la Falla La Palmereta i 39 anys de faller; Isaac Hernández i Oliver, periodista; Verónica Ibáñez i Serra, membre de la Junta Local Fallera de Borriana; Fernando Molina, membre de la JCF i expert en protocol.

Sandra

Mentre que el jurat de la Fallera Major estava compost per Roberto Rovira i Puente, Regidor de l’Ajuntament de Sagunt; Fernando Gregorio i  González, de Palleter i més de 40 anys com a faller; Olga Roger, periodista; Lluïsa Monferrer i Aguilella, regidor de l’Ajuntament de Borriana i Presidenta de la Junta Local Fallera de la mateixa localitat; Lucía Andrés i Zarapico, especialista en protocol. 


Després de l’acte públic, candidates i jurats van dinar junts per a posteriorment procedir amb les entrevistes personals. El moment més emocionant i esperat va arribar quan l’Alcalde de Sagunt, Darío Moreno, va realitzar la telefonada des del Saló de plens del consistori a les candidates triades, acte presidit per les actuals Falleres Majors, Inés Miret i Paula Marrón.


Posteriorment la comitiva fallera va acudir al domicili de les noves falleres majors de Federació per a transmetre les seues felicitacions i desitjar-los un any meravellós.

Fotografíes: Federació Junta Fallera de Sagunt


Sandra Ordiñaga y Aitana González elegidas Falleras Mayores de Federación

para el ejercicio 2019-2020


Sandra Ordiñaga Montalt y Aitana González Ruiz fueron las elegidas el pasado sábado, 29 de junio, como nuevas Falleras Mayores de la Federación Junta Fallera de Sagunto para el ejercicio 2019-2020. Sandra y Aitana compartieron esta jornada con 4 candidatas más: en la categoría adulta, Teresa Aparicio i Matallín, de Luis Cendoya, Claudia Ramón Ferrandis, de la Falla La Palmera y Elena Martín Sánchez, de la Falla El Romano; y en categoría infantil, Paula Acosta González de Plaça Ibérica.


Aitana tiene 10 años y pertenece a la falla Eduardo Merello, donde fue Fallera Mayor Infantil este pasado ejercicio.


Sandra tiene 31 años, es subgobernanta en un hotel de Valencia y pertenece a la comisión de la falla Mare Nostrum, donde fue Fallera Mayor en el año 2017.


Como viene siendo habitual el Teatro de Begoña estuvo abarrotado para acoger el acto de presentación de las candidatas ante los jurados y el público general que quiso acercarse a conocer de primera mano a las candidatas a ostentar el máximo cargo fallero en la comarca.


El jurado de la Fallera Mayor Infantil, estuvo formado por Mª Asunción Moll Castelló, Concejala del Ayuntamiento de Sagunto; José Constancio Cayuela, de la Falla La Palmereta y 39 años de fallero; Isaac Hernández Oliver, periodista; Verónica Ibáñez Serra, miembro de la Junta Local Fallera de Borriana; Fernando Molina, miembro de la JCF y experto en protocolo.


Mientras que el jurado de la Fallera Mayor estaba compuesto por Roberto Rovira Puente, Concejal del Ayuntamiento de Sagunto; Fernando Gregorio González, de Palleter y más de 40 años como fallero; Olga Roger, periodista; Lluïsa Monferrer Aguilella, concejal del Ayuntamiento de Borriana y Presidenta de la Junta Local Fallera de la misma localidad; Lucía Andrés Zarapico, especialista en protocolo.


Tras el acto público, candidatas y jurados comieron juntos para posteriormente proceder con las entrevistas personales. El momento más emocionante y esperado llegó cuando el alcalde de Sagunto, Darío Moreno, realizó la llamada desde el Salón de plenos del consistorio a las candidatas elegidas, acto presidido por las actuales Falleras Mayores, Inés Miret y Paula Marrón.


Posteriormente la comitiva fallera acudió al domicilio de las nuevas falleras mayores de Federación para transmitir sus felicitaciones y desearles un año maravilloso.


#FalleresMajors2020 #FallesSagunt #Falles2020 #Falles20dfef

© 2012 - 2020 De festa en festa 2.0

Tots els drets reservats. No ens fem responsables de les noticies publicades per els nostres col.laboradors

  • Facebook
  • Twitter
  • Gris Facebook Icono
  • Instagram
  • YouTube
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now